söndag 19 januari 2014

A lot of cookies!

Ännu ett inlägg på lånad dator. Jag menar, varför starta sin egna (som för övrigt är från stenåldern) när man kan låna en bättre? ;) Måste se till att införskaffa mig en ny laptop, den jag har låter som en dammsugare och är segare än jag vet inte vad... Har ni några förslag på en bra laptop? Det enda jag gör är att vara ute på nätet, bloggar osv. Behöver med andra ord ingen "speldator".

Tror dock vi ska köpa ny stationär dator nu när lönen kommer in. Får nöja mig med den så länge! :) Är ju mest hemma, och skulle vi åka iväg någonstans har jag ju alltid min platta eller min sega laptop som jag kan använda mig av... 


Har varit borta hos farmor & farfar och fikat lite, eller ja, lite är väl att ljuga. Tror jag fick i mig 7-8 kakor :) Är ju faktiskt söndag idag, så då får man unna sig lite gott! När A kommer hem från Frankrike blir det däremot andra bullar. Då ska träning och nyttigheter ersätta soffhäng och gottigott!! Inte för att rasa i kilon, utan för att må bättre.

Inga kommentarer: