söndag 19 januari 2014

Tiffany&CO

Har fixat och trixat en hel del med bloggen idag. Som ni märker så har jag b.la. ändrat design, är bara lite små grejer kvar innan jag är helt nöjd. Dock får det bli en annan dag, klockan är miss i nassen och jag är trött...

Tiden har gått sakta idag. A åkte till Frankrike med killgänget kl 4 i morse, så jag har haft all tid i världen på mig att göra precis vad jag vill. Vilket resulterade i att jag sov bort hälften av dagen, körde några maskiner tvätt, startade diskmaskinen för att sedan åka hem till pappa och äta. Blir även till att sova här inatt, är för trött för att köra någonstans just nu.

Morgondagen får väl spenderas på samma sätt som denna dag började, med andra ord, STÄDA! Vår lägenhet ser ut som ett slagfält efter att jag har tagit dit alla mina saker igen. Kanske är bra att jag är hemma själv en vecka nu så att jag hinner plocka undan lite istället för att vi ska springa på varandra? :)

Titta vad jag fick i försenad julklapp av Alexandra förresten! Hur fina är inte dessa??! :)))



Inga kommentarer: