tisdag 28 januari 2014

Sjuk...

Är hemma med feber och förkylning, vilket kan förklara dålig uppdatering i några dagar. Kan inte förkylningen kommit förra veckan när jag inte hade så mycket att göra, och när skolan inte hade börjat? Den smög sig väl fram när jag var hemma och målade stolarna hos pappa, men det var inte förrän igår den bröt ut ordentligt. Visste knappt vad jag hette och var helt snurrig, lyckades dock ta mig till affären och veckohandla - pluspoäng till mig! :)

Det sköna är att jag iallafall hann med att måla klart alla stolar och få det klart i lägenheten innan A kom hem från Frankrike, men som jag trodde så tog det ett tag innan han såg att jag målat stolarna. Ett tecken på att man känner varandra lite för väl när man kan förutspå den andre? ;)

Får se hur det blir med uppdateringen de kommande dagarna, har knappt ork till att laga mat till oss två här hemma. Är ledig i två dagar nu iallafall (onsdag & torsdag), vilket är skönt, så att jag kan ta det lugnt och bara vara. Får väl ta och titta igenom kursen jag läser på distans med, men tror inte det dragit igång särskilt mycket. 


Inga kommentarer: