måndag 20 januari 2014

Uppochner!

Sådär, nu är jag tillbaka i Nybro igen. Stannade en extra natt hos pappa, tur att jag hade lagt upp extra mat till katterna!

Det som väntar här hemma är städning. Tvätt, tvätt och åter tvätt. Tråkigt!! Men ska även passa på att rensa ur garderoben lite. Har hur mycket kläder som helst, men ändå inga. Förstår ni hur jag menar? Fast det är väl ganska typiskt oss tjejer... ;)

Nähe, kanske dags att ta tag i saker och ting. Slänger på en film samtidigt som jag viker all tvätt, eller ja, den tvätt som är ren... Känns som om tvätten aldrig tar slut, men sen så är i och för sig allt här hemma uppochner just nu. Trodde det skulle vara lättare och mindre rörigt att sätta ihop två hem, med tanke på att vi inte har så mycket saker, men jag hade fel. Jag har tydligen mycket mer saker än vad jag trodde att jag hade... 


Inga kommentarer: