onsdag 22 januari 2014

Full rulle!

Tjena mors! Blev inget inlägg igår, då jag hade fullt upp med att fixa lite saker - skolan b.la... Idag har jag med haft en hel del saker att göra, men tror att det börjar klarna upp nu, så kan snart luta mig tillbaka och bara ta det lugnt.

Är hos pappa idag igen. Åkte hit igår efter att jag fixat allt med skolan, för att kunna göra klart det jag påbörjade för länge länge sedan... Att måla stolarna till köket! Det har tagit mig hela dagen, men nu äntligen är det klart. Nu ska de bara torka innan jag packar in dem i bilen och kör hem. Anledningen till att jag tog tag i det nu, var för att överraska A när han kommer hem från Frankrike. (Kan nog säga att det är kolugnt att skriva om det här, då han förmodligen inte skulle få för sig att läsa bloggen :P) Aja, i vilket fall som helst har han pratat om att vi skulle målat klart dem hur länge som helst, men det har liksom aldrig blivit av... Nu har det! Frågan är bara om han kommer att märka något när han kommer hem? ;)

Imorgon blir det till att plocka klart i resten av lägenheten. TRÅKIGT!! Men ett måste, eftersom vi ska upp och hämta resten av mina saker i helgen.


Inga kommentarer: