tisdag 2 juli 2013

Hola!

Hej på er allesammans! Var ett bra tag sen jag skrev något här nu, och då har jag ändå köpt eget domännamn till bloggen med... Är nästan lite som med gymkortet, jag betalar för något jag aldrig använder, haha :)

Ska försöka bli lite bättre med uppdateringen. Lovar inte daglig uppdatering, men en förbättring ska minsann ske! Tänker inte lägga ut en massa pengar i månaden och att jag sedan inte använder det. Och med tanke på att det fortfarande är folk som är inne och läser dagligen trots att jag inte uppdaterar, så kanske det är meningen med att jag ska fortsätta? Blogga alltså. För hade det inte varit intressant så hade ju ingen läst..!?

Näää, nu ska jag käka lite glass med banan och hemmagjord chokladsås, kolla på Allsång på Skansen för att sedan krypa ner i sängen och ladda upp inför en ny arbetsdag.


Inga kommentarer: