onsdag 19 januari 2011

Bröllop.

Damdamdada damdamdada.. det valkas bröllop. Oj, nej men just det bröllopet var för ett tag sen. Närmare bestämt på nyårsdagen. Efternamnet är bytt och bruden är nu ännu ett steg längre in i skiten. Hon kommer aldrig kunna ta sig därifrån när hon upptäcker att kärleken brudgummen ger henne inte är äkta. Att hon är en av alla hans brudar vars ställe alltid kommer förbli vid spisen. Ingen egen talan, det var det bruden lovade brudgummen när hon sa ja vid altaret. Hon kommer alltid förbli under hans makt.

Det komiska med det hela är att brudens far, snällt & villigt ställde upp som fotograf och sedan ljög folk rakt upp i ansiktet. Nejdå, inte visste han att det valkades bröllop.. Hur feg kan man vara? En enda fråga och inte ens den kan han svara ärligt på. Det sorgliga är att brudens far verkar lika lättpåverkad som bruden, vänder kappan efter vinden, låter sig övertalas & manipuleras. Mind control är något ni borde slå upp eller googla, ni kan nog dra nytta av det då ni kanske inser att det är det ni är under. Det brudgummen använder sig av.

Denna familj är inte ens värd en sekunds tanke. Både bruden & brudens far har gjort sitt.. Kan man inte stå för den man är & vara ärlig behöver man inte närma sig mig igen.


Än har jag inte hittat någon bild, men när jag gör det ska den eldas upp. Kalla mig gärna galen, men när jag ser lågorna slå högt i pappret och pappret sakta men säkert förvandlas till aska kommer jag skratta högt. Skratta högt för hur patetiska ni är, för hur patetisk hela den här familjen är, men mest av allt ska jag skratta av lycka - lycka för att jag slipper stå ut med er. Är trött på att leva ert falska liv, där ett leende inte uppkommer av glädje utan under tvång. Jag bryter mig fri nu & kommer aldrig komma tillbaka.

Tanken på att jag alltid kommer vara lyckligare än er får mig att spricka av glädje..! :)

Inga kommentarer: