söndag 23 januari 2011

Ledsen och trött är vad jag är..

..trött för att jag inte sovit ordentligt på en evighet, känns det som, skolan tar alldeles för mycket av min tid. Ledsen är jag för att jag vet att det jag gjort är fel, kan inte säga vad det är jag har gjort här men fel är det trots allt. Måste samla mod till mig och berätta, sen får vi se vad konsekvenserna blir. Det är trots allt sanningen & ärligheten som är det viktigaste när det gäller relationer till folk. Att hålla undan saker eller ljuga leder aldrig till något bra.. 

Väntar bara på att få samtalet eller smset. Måste träffa dig. Måste se dig i ögonen och berätta. Måste få ta konsekvenserna.. Mår sjukt dåligt av att inte kunna berätta :(


1 kommentar:

Anonym sa...

lilla vännen. Om jag kunnat hjälpa dig hade jag lovat att jag hade gjort vad som för vet hur det är att vara i den sitsen. Men du har helt rätt inställning och jag tror att om du gör som du sa så löser det sig. Längesen jag såg dig nu, Puss.
//Sanna