måndag 17 februari 2014

Upplevelse.com

Att hitta presenter är inte alltid det lättaste. Speciellt inte när man ska köpa till sina föräldrar eller mor/far-föräldrar, då de redan har allting. Ni känner igen er va? ;) Klickade runt lite idag och hittade denna sida. Jag vet inte hur många av er som känner till Upplevelse.com? Själv har jag vetat att det cirkulerat en hel del liknande sidor på nätet, då jag själv köpt en upplevelse till mina föräldrar (pappa & hans fru). Vilket var väldigt uppskattat! Har även kollat runt efter en perfekt upplevelse att ge A i present osv, men har alltid tyckt det varit lite för dyrt... Men tur som jag har, så hittade jag denna sida som jag tycker har helt rimliga priser. 

Nu vet jag att det redan har varit Alla Hjärtans Dag, vilket hade varit ett ypperligt tillfälle att ge bort en upplevelse. Dock råkar jag veta att det kommer komma fler dagar att fira, eller rent utav tillfällen man bara vill känna sig lite extra vänlig eller visa sin kärlek på ett lite annorlunda sätt och då är detta (enligt mig) ett perfekt sätt att göra det på. Jag menar, hur glad skulle man inte bli om man fick en upplevelse av någon man tycker om? Jag hade blivit sjukt glad iallafall!

Det som dock är lite klurigt med dessa upplevelser är att de oftast bara utförs i lite större städer, så Nybro kan man ju bara glömma och drömma om. Fast sen så är det kanske en del av upplevelsen? Jag menar, åka iväg till t.ex. Göteborg, Stockholm eller Malmö, checka in på hotell med sin kärlek eller vän och bara njuta av tiden tillsammans! Självklart behöver man inte ge bort en upplevelse, utan man kan ju även skämma bort sig själv genom att köpa en upplevelse. 

Tycker helt klart ni ska gå in och kolla runt på sidan! Klicka HÄR!!




Inga kommentarer: