lördag 1 mars 2014

Saturday Night

Gud vad dålig jag har blivit på att uppdatera här... Har haft fullt upp den senaste tiden, både i skolan och hemma. Även om jag vill, så hinner jag inte med allt. Var även i Sälen med A och hans familj för någon vecka sen. Riktigt nice var det, dock kunde det varit bättre skidväder. Blåste storm på toppen och snöade satan. Jag som aldrig brukar använda skidglasögon var tvungen att köpa ett par. Kändes som det blåste småspik i ögonen!

Sitter hemma själv just nu och borde egentligen plugga biologi, har prov på måndag, men finns så mycket roligare saker att göra än att plugga. Har hittills hunnit ta en alldeles för lång powernap på soffan (vaknade upp och fattade varken vart jag var eller vilken dag det var), kollat på melodifestivalen och en jäklans massa avsnitt av Pretty Little Liars. Fast lite skolsaker har jag faktiskt gjort, så som att ladda ner material från skolans hemsida och tagit fram böckerna jag behöver för att kunna börja plugga. Duktiga jag! (Y)

Funderar på att koka ett ägg... Är hungrig och sugen på något gott, men alldeles för lat för att åka och köpa något, samt att jag borde bli bättre med vad jag äter.Får se hur det blir med den saken, har hittills ikväll hunnit äta en massa polly och druckit mängder av sprite. 


Inga kommentarer: