torsdag 6 mars 2014

Hjälp. Byta bloggportal?

Sitter och funderar lite på hur jag ska göra med bloggen. Ska jag byta portal, och isåfall vilken är det som är bäst? Har tittat på nattstad och blogg.se men vet inte vilken jag ska välja. Har alltid haft blogger.com och är till viss del nöjd med dem, men känns som det finns större möjligheter att göra mer med bloggen på andra portaler. Vill ju göra det bästa för bloggen nu när antalet läsare ökar dag för dag...!

Så vad tycker ni andra som har bloggar? Har ni några tips och förslag på andra portaler som ger bloggen mer potential till att växa och bli bättre? Tycker designen här är lite tråkig, samt som jag vill göra det lättare för er läsare att följa mig på facebook och instagram. Vill även göra det lättare och bättre för er att kommentera.

Betalar ju redan för ett eget domän-namn, så det enda jag vill göra är att förbättra kvaliteten på bloggen och göra det mer "smidigt". 

Skicka mail eller kommentera vad ni tycker! Det är för ER skull jag gör och lägger ner så pass mycket tid på detta.


Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3470096928 "

Inga kommentarer: