fredag 6 april 2012

Långfredagen

Blev ingen pizza igår, buhu.. Blev istället till att följa med svärföräldrarna över till Öland för att titta på sommarstugor. Inte jätteroligt ska jag säga er. Jag menar, varför ska jag följa med och titta på stugor med dem, när jag antagligen aldrig kommer att hänga med dem dit?! Ska jag till någon sommarstuga så är det vår familjs lite längre upp på Öland.. :) Aja, men det är väl sånna saker man får ta när man är i ett förhållande..

Haha, fick också höra igår att Fjantens lillasyster bestämt sig för att jag & Fjanten skulle skaffa barn, bara för att hon skulle få sitta barnvakt. Tror nog vi drar ut på den saken.. ;)

Idag är det långfredagen, vilket suger eftersom pojken min glömde stanna förbi på systemet igår & idag är det stängt!! Detta innebär att det inte finns någon alkohol tills ikväll förutom de två små spritflaskorna som står på kökshyllan (är nog inte ens två snapsar?!). Aja, får se om han fixar lite öl på annat vis. Kanske någon snäll polare som har lite att ge bort :P


Bjuder på en gammal bild.

Inga kommentarer: