fredag 6 juli 2012

Morgonrutiner.

Hej allihopa! Uppe med tuppen även idag, & idag ska jag inte sova mer (inte nu iallafall :p). Idag är det fullrulle med renoveringen, ska fortsätta skruva ner saker & spackla. Ska även hinna med att plocka iordning lite runtomkring här hemma, ser ut som en bombnedslag just nu eftersom vi var tvungna att tömma garderoberna för att kunna flytta dem, haha.. Har redan hunnit slänga på en maskin disk, duktig tjej! Det fortsätter vi med hela dagen, fullt ös nu :)

Har ni några morgonrutiner föresten? I have.. Varje morgon efter att jag gått upp & förberett maten till A, så brukar jag alltid lägga mig i sängen igen och kolla igenom facebook & alla bloggar jag läser, för att sedan somna om en stund (a) I know, jag har det för bra jag ;) Sen brukar det alltid bli att jag på morgonen plockar lite i lägenheten för att sedan kunna ta dagen som den kommer. Hääääärligt!


Inga kommentarer: