fredag 6 juli 2012

Spackel, spackel, spackel..

Har tagit en paus i allt spacklande nu. Spacklade mer än hälften av rummet igår, så hade bara lite småsaker att spackla idag. Så nu är det bara till att ge sig på att slipa ner det lite & se ifall det behövs spacklas en gång till.. Inte det roligaste jobbet direkt, men tänk så roligt det blir sen när det är klart och det är dags att inreda! Det riktigt kryper i fingrarna på mig, haha.

Tycker jag har spackel överallt.. Fast inte så konstigt när man hoppar omkring som en galning för att försöka bli klar med allt så fort som möjligt. Inte nog med det så har jag en tryckande huvudvärk som inte verkar vilja försvinna :( Inte roligt, jag som hade velat få det mesta klart idag så att det bara är till att åka & bestämma färg sen. 

Ähh, bara till att bita ihop och göra så mycket jag hinner innan A kommer hem. För då ska jag minsann åka och kolla färg, hur jag än mår!


Inga kommentarer: