torsdag 5 juli 2012

Uppe med tuppen & djävulsk träningsvärk.

Godmorgon allesammans! Idag är jag uppe med tuppen, dock ofrivilligt.. Blir lätt att man går upp alldeles förtidigt när man är tillsammans med en sjusovare som aldrig vaknar i tid!! För då blir det helt plötsligt ett väldigt stojande med både mat, vatten, kläder m.m. för att han ska hinna i tid. Sååå, här ligger jag. Klarvaken i sängen med en tjurig katt som inte alls tycker om att gå upp vid 5, (fast i och för sig, vem tycker om det?! haha).

Inte nog med att jag är uppe med tuppen idag, så lider jag även av världens mest fruktansvärda träningsvärk som finns! Jag skojar inte. Jag trodde att jag hade haft träningsvärk innan, men jämfört med detta så har det andra inte varit någonting :) Vet inte hur många gånger jag vaknat inatt tack vare träningsvärken utav att jag rört på mig.. Blir jag inte fit for fight av denna träning, så finns det nog ingen chans att jag blir det av något! ;) haha.

Nähe, nu ska jag gosa ner mig med kissekatten & försöka vila ett par timmar till innan allt sätter igång. Har nämligen lite renoveringsplaner på gång ;)

Inga kommentarer: