torsdag 6 oktober 2011

6:e Oktober

Riktigt höstväder idag, man vill bara ligga nergosad i soffan hela dagen & bara ta det lugnt och det är det jag har gjort hela eftermiddagen fram tills nu :) I förmiddags var jag på informationsmöte på Arbetsförmedlingen, riktigt tråkigt men nu är det gjort.. 

Jag har nu bakat två omgångar muffins, en sats vanilj & en med citronsmak - riktigt goda blev de! Känner mig lite som en hemmafru nu när jag bara går hemma om dagarna, lagar jag inte mat så bakar jag.. Får se till att lägga upp en bild på dem sen eftersom jag glömde lägga upp kort på kanelbullarna som jag bakade i tisdags.

Jaha, där ringde telefonen & gubben min är påväg hem. Dags att ställa sig i köket igen och laga mat, frågan är bara vad man ska hitta på för något gott idag? :)

Bild på min lillasyster när hon var liten. Visst var hon söt? :)

Inga kommentarer: