lördag 1 oktober 2011

Hemmakväll

Blev en riktig myskväll igår efter att vi städat ett tag. Efter lite tjat från mig fick jag min vilja fram och vi åkte till affären för att köpa hem lite smått&gott inför kvällen :) Väl hemma slängde vi oss i soffan och kollade på filmen Jag saknar dig. Riktigt bra film om jag får säga det! En två timmar lång film som handlar om ett par enäggstvillingar och den ena tvillingen dör. Inte en såndär film som ältar om hur hon dog utan hur hennes familj ska gå vidare efter olyckan. Det kom en och annan tår måste jag erkänna, men det är helt klart en sevärd film!


Faktiskt ganska skönt med en hemmakväll sådär ibland! :) Men ikväll vankas det trevligheter, inflyttningsfest hos ett par vänner! På söndag blir det återigen att fortsätta städa iordning vår lägenhet..

Inga kommentarer: