torsdag 6 oktober 2011

Bildbomb!

Dålig uppdatering igår (eller rättare sagt ingen uppdatering alls!) men beror på att jag valde att hänga med pojken min på jobbet igår och hade ingen tillgång till dator eller internet. Försökte dock lägga upp från mobilen, men på något sätt fungerade det inte.. Hur som helst, så spenderade jag hela dagen igår genom att sitta i en lastbil. Vissa tycker säkert det låter helt sjukt att stiga upp 05:30 en dag när man är ledig för att sedan bara sitta i en lastbil och inte göra någonting, men enligt mig är det ganska roligt faktiskt. Roligt att få se vad det är han sysslar med om dagarna, plus att det faktiskt är ganska mysigt - egentid med pojken liksom ;) 

Slänger upp lite bilder från igår.. (dålig kvalitet då de är tagna från mobilen & förstorade)

Nyfikna kossor ute på landet när vi skulle plocka upp en grävmaskin.

Min pojk som sjunger i komradion, dock är den avstängd ;)




Mina fina, men skitiga converse. Ett måste när man åker lastbil! ;)

Såhär glad såg jag ut - osminkad & trött..

Inga kommentarer: