måndag 3 oktober 2011

Körlektion nr4

Fjärde körlektionen avklarad idag, bara två lektioner till denna vecka och ytterliggare tre till nästa vecka. Sen så får vi se om jag behöver några få lektioner till, kan 2-3 stycken till? Gick hyfsat bra idag, känner mig mer och mer säker på backningen trots att jag inte övat något sen den senaste lektionen. Är väl helt enkelt en naturbegåvning på att backa ;) haha, önska kan man ju alltid.. Morgondagens körlektion ska spenderas på en liten krokig väg fick jag reda på idag, får väl se hur det går. Bara till att hålla tummarna!

Frågade även lite om Risk-Ettan idag och det verkade som att den skulle vara den 19:e oktober här på Nybro Trafikskola, men inget var riktigt bestämt än.. Vill så gärna boka halkan med, men måste tydligen vara hyfsad klar med körningen innan jag får det. Blir till att ligga i när det gäller körningen, har fem körningar till inom två veckor, så det ska nog gå bra! :)

Inga kommentarer: