måndag 1 oktober 2012

iPhone 5 eller Samsung Galaxy S III?

Kan verkligen inte bestämma mig. Telia-gubben ringde mig idag, och ska ringa tillbaka imorgon. Det är dags att förnya mitt abonnemang hos dem, och därmed införskaffa en ny mobil (då min andra är helt stendöd!). Frågan är bara om man ska ta en iPhone 5 eller en Samsung Galaxy III? Hade ju den första galaxyn innan, men denna känns sjukt stor.. Är lite sugen på iPhone, men alla säger att Samsung är bättre? Själv har jag ingen aning, då jag aldrig haft en iPhone innan..  Med tanke på att båda mobilerna kostar en peng, så vill man ju självklart vara säker på sin sak innan man köper någon. 

Är det några läsare som har några tips på vilken ni tycker jag ska ta? Lämna en kommentar isåfall! :) Hade underlättat för mig enormt, om jag fått lite hjälp av er!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Fick en iPhone 4S på jobbet - HATAR den!!! Har haft Nokia och Ericsson innan... Niklas har samsungen och trivs kanon bra, visst den är stor men väldigt smidig änså :)!!

Kram mamma