tisdag 2 oktober 2012

Svårt att ta ett beslut.

Trött och hungrig är vad jag är just nu. Vaknade av att telia-gubben ringde & pratade nog med honom i 40-45min. Stackars honom säger jag bara! Jag som är så oteknisk samt att jag sitter och velar mellan två telefoner, gjorde det inte precis lättare för honom, haha. 

Bestämde mig iallafall för Samsung Galaxy SIII. Vet inte om det var ett bra eller dåligt beslut? Men med tanke på den stora skärmen & den bra kameran, så kommer det bli lättare för mig att blogga via mobilen osv. Har ju dock 14dagars ångertid på mig, så kan ju öppna upp och testa på mobilen innan jag bestämmer mig helt. Härligt! 

Vet dock inte riktigt varför jag vill ha iphone 5, säker bara för att det är just en  iphone 5, haha. Pratade med lite kompisar om detta, och alla tycker vi, att det är mer "status" med iphone, men att galaxyn säkert fungerar bättre. Får krupp på detta snart! Varför ska jag alltid ha sån beslutångest för?!

Aja, nu har jag iallafall bestämt mig för stunden. Får se hur jag känner & tycker när mobilen anländer :)

Inga kommentarer: