fredag 5 oktober 2012

Wish you a good day!

Nyvaken, trött & bara allmänt "bläig" dag idag. Ikväll blir det jobb all night long (16:00-00:15) häääärligt! Precis vad man vill göra när alla andra tar helg - jobba?! Exakt hela helgen kommer det vara så. Fine, att jobba dagtid på helgerna är inget problem för mig, men att jobba kväll en hel helg, då allt händer, är inte speciellt roligt.. 

Inte nog med det, så måste jag hinna städa iordning tv-rummet innan jag beger mig bort till jobbet (lovade A att göra det, så skulle han fixa all disk och så i köket - teamvork! - you gotta love it!) 

Gammal bild.
Som sagt, jag är tröööött. Innan jag sätter igång med plockandet, ska jag minsann hinna lata mig i soffan ett tag samt fixa nått att äta. Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har iallafall!

Inga kommentarer: