onsdag 13 februari 2013

Blä!

Tyckte det var dags för lite uppdatering. Har inte blivit någon träning de senaste dagarna pga. av det satans kattbettet! Fick åka in till Kalmar igårkväll och går nu på antibiotika, jippie.. Känns verkligen inte alls roligt att behöva gå på tabletter för ett litet kattbett, men tydligen har katter massa otäcka baciller/bakterier i deras mun & det verkade som att jag började få en infektion så det var bara för mig att bita ihop och börja med kuren.

Kommer troligen inte bli någon träning de kommande fem dagarna, då jag är satt på denna kur :( Eller är det någon utav er som vet ifall det är bra eller inte att träna när man äter antibiotika? Vill verkligen träna!! Vill bara att mitt svullna "dunkande" finger ska läka så att jag kan börja använda det normalt igen.

//Deprimerad tjej!


Inga kommentarer: