tisdag 29 mars 2011

Ångest & Stress

Hemma ännu en dag, men idag har jag tagit tag i plugget en del. Har skrivit klart halva engelska talet, ska snart börja skriva lite historia & senare ikväll så blir det att plugga inför filosofiprovet som vi har på torsdag & som jag antagligen kommer till skolan för att göra. Får se hur jag mår då, men orkar inte ha ännu ett prov hängande bakom mig. Tackar Elin Nilsson från klassen oerhört mycket som var så söt & snäll och mailade svaren på instuderingsfrågorna till mig!!

Får även se om jag tar tag i småföretegande-kursens uppgifter och gör lite på dem, det beror på hur mycket tid jag får över. Måste även göra klart sektarbetet snart.. 

Känner hur ångesten & stressen kommer bara jag tänker på allt som måste göras :S Det enda jag egentligen vill är att vara i min prins famn & stanna där i all framtid, eller iallafall tills allt känns bra igen. <3

Inga kommentarer: