onsdag 30 mars 2011

Pluggtime!

Prov imorgon då! Hade väl varit helt okej om det inte hade varit filosfi och ifall helvetet hade fastnat i huvudet, kan ingenting just nu även om jag pluggat som en galning.. Får se till att vrålplugga nu tills hjärtat mitt kommer hem! Har cirkus en timma på mig, sen så får det bli varm choklad & mys framför tvn ett tag innan det är lägg dags :)

Trivs så enormt bra här i lägenheten! Här kan jag gå runt och bara ta det lugnt medan sötnöten är ute.. Detta är nog det enda stället som jag verkligen trivs på just nu. Lägenheten känns mer som ett hem än vad huset i Emmaboda gör. Vet inte om det beror på mig eller om det beror på människorna runt omkring..

Nähe, nu har jag inte tid med detta längre. Nu ska jag slänga mig över böckerna!
Puss på er :)

Inga kommentarer: