söndag 13 mars 2011

Kärlek

Det var några dagar sedan jag skrev här sist. Har tappat orken till allt just nu, därför jag är väldigt seg med att uppdatera.. Det är så mycket som händer just nu - mycket i skolan som måste göras innan studenten, körkort måste fixas, studentklänning & skor måste inköpas, kärleken måste börja ta form igen m.m.  

Det är svårt att göra allt på en och samma gång. Jag blir bara så förvirrad och trött.
Har märkt att mat blivit min svaga sida nu när jag inte mår så värst bra. 5-7kg mer är vad vågen visar, inte superkul för självförtroendet när man inte får på sig sina vanliga byxor.. Men det är så det är, kan inte göra mer än att försöka ta tag i allt för att må så bra som möjligt. 

Tror det eller ej så tror jag faktiskt att jag har hittat kärleken igen. Har äntligen hittat en kille som faktiskt får mig att må bra, som får mig att känna mig sedd (iallafall den stund jag är med honom).. Tråkigt nog är det bara som så att det känns som att det börjar dala mellan oss. En fågel viskade i mitt öra att han egentligen vill mer men att han är rädd. Det kanske är dags för honom att våga ta chansen, om han bara visste hur jag kände för honom skulle han inte behöva vara rädd. Jag skulle aldrig få för mig att gå..

Inga kommentarer: