torsdag 22 september 2011

A new beginning! :)

Länge sen sist, men har nu funderat och kommit fram till att börja blogga igen. Kommer antagligen radera alla gamla inlägg och börja om helt från början, skitsnack & intriger är inte längre min sak! Har liksom växt upp om man kan säga så? Eller så är det helt enkelt att jag börjat umgås med "rätt" människor :P

Har i stort sett flyttat hemifrån & bor numera tillsammans med min underbara kille. Jag har även tagit tag i mitt liv genom att skaffa gymkort (försöker få den där "perfekta" kroppen) samt sätta igång med körkortet. Tyvärr har jag inte använt mitt gymkort lika flitigt som jag hade hoppats på att göra, men kanske börja använda det mer nu när jag har er att redovisa ett resultat för! ;) 

Så låt oss säga att denna blogg kommer stå för hälsa, välmående & kärlek. Självklart kommer den innehålla så mycket mer, men tycker dessa tre ord representerar det jag vill förmedla.


Inga kommentarer: