söndag 25 september 2011

Weekends

Helger är extremt dåliga att blogga på. Man finner ingen tid för det då man hittar på en massa andra saker istället för att sitta framför datorn 24/7...

Igår blev det till att åka till Karlskrona för att se lite race. Om jag får säga det så tycker jag det var ett ganska tråkigt race till skillnad från vad det brukar vara, men vad gör man inte för att slippa sitta ensam hemma? Börjar nog faktiskt bli lite av en bilnörd efter jag blivit tillsammans med min fjant (a). Fast de viktigaste med bilen är att den går SNABBT, är den STYLAD & SNYGG är det bara ett plus :) och hörrni killar; för stylad bil är inte heller snyggt, och gamla volvos är bara ett big no för mig ;)

Tänkte bara säga att jag & min pojk är hundvakter till världens snällaste schäfer denna vecka! Se så söt han är! Är dock lite rädd att han ska dra när jag är ute och går själv med honom, men har man en påse skinka i jackfickan så lyssnar han faktiskt ganska bra ;)



Inga kommentarer: