tisdag 27 september 2011

Ny soffa!

Blev inte mycket bloggande igår heller. Kommer nog vara dåligt med det ett par dar nu när vi håller på att donar med lägenheten. Har inte bott här mer än i tre veckor, så det tar ju ett tag innan man får allt precis som man vill :)

Kommer ni ihåg att jag för någon dag sen sa att vi kanske skulle köpa ny soffa? Igår slog vi till och nu sitter jag här i vår nya sköna skinnsoffa. Det blev en tre-sitsig soffa och två fåtöljer i svart skinn - riktigt nöjd är vad jag är! Dock känns rummet mycket mindre nu än vad det gjorde innan, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att vi bara hade en liten tygsoffa innan :P (lägger ut en bild på soffan senare)

Får se vad dagen har att bjuda på. Blir kanske att åka till Emmaboda ikväll igen för att hämta det sista, så att jag kan sätta igång och få det ordentligt iordninggjort här hemma. Blir även kanske en sväng till gymmet, var ett tag sen jag var där nu..



Inga kommentarer: