fredag 30 september 2011

Too lazy..

Är extremt seg på mornarna! Tar minst 2-3timmar efter att jag vaknat innan jag bestämmer mig för att göra mig iordning.. Men nu äntligen är det dags att hoppa in i duschen & göra sig iordning för dagen. Lite frukost hade inte heller suttit fel, men det får bli senare!

Blir förmodligen till att hjälpa en gammal klasskamrat att flytta senare idag. Hon & hennes sambo ska flytta in på gatan bredvid vår, så hur taskigt hade det inte varit om jag struntat i att hjälpa henne? Kommer bli superkul med lite folk som man känner här i närheten :) Är ju som sagt ganska nyinflyttad här i Nybro och känner därför inte så många förrutom dem mannen min hänger med.. Dock är det lite roligare med "egna" vänner! :)

Nähe, nu måste jag in i duschen. Kan inte skjuta upp att göra mig iordning längre!

Inga kommentarer: