torsdag 22 september 2011

Te-mys med pojken :)

Har fixat lite med bloggen under dagen och kommit fram till att jag inte alls ska ta bort de gamla inläggen. Kan vara roligt att kolla tillbaka och se hur mycket som har förändrats med tiden. Det som har hänt har hänt & går tyvärr inte att ändra på..
* * *
Jahopp, vad har man mer gjort idag då? Slappat här hemma, städat gamla lägenheten, duschat osv. Försökt att vila bort träningsvärken från igår, men tyvärr är den lika stark som den var när jag vaknade imorse. Imorgon blir det bort till körskolan för första körlektionen här i Nybro, vi får hålla tummarna på att det går bra (Y). Lite nervöst är det alltid, men som sagt så har jag kört en hel del innan så det kommer nog gå galant :) Får se om jag orkar med en sväng till gymmet imorgon med.

Snart blir det te-mys i soffan med pojken min som är och hämtar sin bil hos en polare. Har blivit mycket te-mys den senaste tiden då han bestämt sig för att fasta. Vi får se hur länge han klarar det, det är andra dagen på den riktiga fastan och han funderar redan på att köpa hem en pizza ;) Sex dagar kvar innan han får trappa upp och äta mer än bara soppa/vatten.

Nehe, nu har han kommit hem. Te-kopparna står på bordet & Step Brothers är på Tvn.
Ha det bra allihop!


Inga kommentarer: