måndag 7 januari 2013

År 2013.

Jaha, så var 2013 här (& ännu har inte jorden gått under..) Hörde dock att den ska gå under någon gång under februari i år? Måste erkänna att jag var livrädd inför 12-12-21. Jag menar, jag har inte levt mitt liv fullt ut ännu, jag är långt ifrån färdig här på jorden och allra mest är jag inte klar för att lämna alla nära & kära. Hur skulle jorden föresten gå under? Kanske skulle solen slockna, jorden krocka med en annan planet eller avsluta sin existens så som den skapades - the big bang? Hur som haver, vi lever fortfarande. 

Detta år ska jag ta vara på precis allting. 2013 ska bli det bästa året ever!! Kanske eventuellt mitt år?! Har många planer under den kommande tiden, hoppas bara jag lyckas få allt till att gå rätt. Tur att jag har min älskade sambo som stöttar i svåra stunder, I LOVE HIM <3 font="font" nbsp="nbsp">

Jag önskar er alla Ett Gott Nytt År! (...lite i efterskott...)




Inga kommentarer: