tisdag 8 januari 2013

Sömnlösa nätter & dess tankar.

Ligger i sängen och kan som vanligt inte somna. Har vänt på dygnen helt och hållet nu under julledigheten.

Vet inte om det är likadant för er, men alltid när jag ligger vaken såhär kommer alla möjliga tankar & planer upp i huvudet på en? Finns så mycket jag vill göra. Jag är endast 20år gammal och har hela livet framför mig. Dock går mina tankar i två helt olika riktningar.. Ena hälften av mig vill slå mig till ro, skaffa barn osv. samtidigt som den andra hälften av mig vill uppleva så mycket mer. Jag vill forma min kropp till den kropp jag vill ha, både på gym & under kniv. Jag vill resa runt i världen och sist men inte minst, våga komma ut ur mitt "skal" och visa vem jag egentligen är. Jag är inte den oskyldiga lilla flicka som de flesta av er tror. Även inom mig finns det en vildare sida! ;)

Ska försöka följa båda sidornas viljor, dock på ett tillmötesgående sätt. Jag vet att jag kan detta, att jag är kapabel till att visa er mitt riktiga jag.

Såå, jag utmanar er! Följ mig här på bloggen, facebook eller twitter och jag ska visa er att denna våren kommer kicka ass ;)

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Matilda sa...

Jag måste bara säga att detta inlägg kunde lika gärna ha stått på min blogg om du byter ut "barn" mot att "plugga" haha helt sjukt! Fast jag har nog bestämt mig att välja att leva det senare alternativet ett tag till!