tisdag 8 januari 2013

Första gången på länge..

Hemma efter ett kort jobbpass. Har inte jobbat på snart en månad, så kändes som att detta var mitt allra första pass någonsin. Tankarna var på annat håll & allt kändes konstigt. Tar väl ett tag innan jag kommer in i det igen. Även enkla saker så som att byta ketchuppumparna var en tankeställare, slutade med att jag hade ketchup överallt! Fick även de eleganta uppgifterna att städa omklädningsrum samt rengöra alla dörrar - kort sagt, idag var jag städtant. 

Imorgon bär det eventuellt in till Kalmar för att kolla upp lite hemligheter :) superglad tjej! Ska även försöka påbörja mitt "nya" liv imorgon, försöka visa er den riktiga Emma. 

Nähe, snart dax att nana kudden. Ska ge ett försök till att övertala gubben min att sluta spela sitt dumma tv-spel (?) och kolla ett avsnitt Stalkers med mig på datorn. Håll tummarna!


Inga kommentarer: