onsdag 9 januari 2013

Onsdag.

Trött som tusan idag, låg nog kvar minst en timma i sängen efter att jag vaknade. Var ju tvungen att göra min morgonrutin - kolla facebook & instagram samt gosa lite med katterna (a).

Idag är det den 9:e januari, vilket bland annat betyder att en liten läsk på McDonald's börjar kosta 12kr istället för 10kr, det är någon dag mer över en månad kvar innan jorden spås att gå under igen. Det är även dagen då Gunnar och Gunder har namnsdag - så grattis! (onödig men ååååh så viktig information ;))

Nu ska jag rota runt i kylskåpet och se ifall det finns något gottigt men nyttigt att äta. Försöker dra ner på det onyttiga för att gå ner lite i vikt. Det syns inte på mig, men har aldrig vägt såhär mycket som jag gör nu. Minst 5kg ska försvinna från kroppen innan min stora operation kommer på  tal!! 

Bild från sommaren -07

Inga kommentarer: