onsdag 9 januari 2013

Let the games begin!

Pratade nyss med mannen i mitt liv och kom fram till att vi ska börja tävla mot varandra. Den som först går ner 5kg vinner en dejt av förloraren, eller något liknande. Har ni några andra bra tips på vad man kan vinna, så maila gärna in dem eller släng hit en kommentar! 

Han tyckte vi inte skulle börja med tävlingen förrän han börjat köra lastbil igen, men jag tror nog allt att jag ska smygstarta lite. Har en visning den 3mars som jag gärna vill se ut att vara fit for fight! ;) Såå, blir att ligga i hårt nu den kommande tiden. Får bli mycket motion och lite mat, eller rättare sagt - nyttigare mat! Ska nog dock börja med en ganska strikt diet i ett par dagar nu bara för att "minska" matsäcken samt dra ner på matsuget. 

Idag har vi dock tjockat oss på både pizza, godis, chips & läsk. Imorgon sätter allvaret igång för mig! Ber till Gud samt håller alla tummar och tår jag har på att detta ska gå bra och att jag vinner, (kan bli en sjukt dålig förlorare när det gäller vissa saker)

Börjar med att slänga upp en inspirationsbild redan nu ikväll så att jag har något att tänka på när jag ligger vaken inatt. 


Inga kommentarer: