onsdag 4 januari 2012

2012 - A new beginning!



Och så var år 2012 här - året då jordens undergång ska ske, året då jag & alla andra 92:or ska fylla 20 m.m. Tiden går med andra ord väldigt fort.. Känns som det var igår jag träffade lillebror Liam t.ex men det är redan ett år sedan. Det är knappt så man vågar blunda & ta ett andetag på grund av rädslan för att missa något.

Vet att det var ett tag sedan jag uppdaterade här senast, men nytt år - nya möjligheter! Ska nu därför ta tag i detta ännu en gång och försöka hålla det uppe. Finns mycket som kommer hända i år, som jag vill att ni ska få följa!

Är det något speciellt nu undrar över är det bara slänga iväg en kommentar, eller ännu bättre, skicka ett mail till mig. All info ni behöver hittar ni under fliken "Kontakta".

Hoppas ni alla får ett Gott Nytt År! :)

Inga kommentarer: