fredag 13 januari 2012

Fredag den 13:e

Otursdag? Sägs ju att man ska undvika att göra allt för mycket fredag den 13:e, då allt som inte bukar hända händer.. Så frågan är ju om man vågar ta sig en tripp till gymmet senare under dagen? Hade varit skönt att få ut lite ilska på någon utav maskiner där! ;p

Har dock lovat sambon min att röjja upp lite här hemma, så får väl se till att göra det innan jag gör något annat - annars får jag väl honom efter mig?! ;) Gick upp med tuppen idag & sitter nu framför Nyhetsmorgon (enormt irriterande då nyheterna går var 15:e minut typ..) men vad gör man inte när vi inte har så många fler kanaler att kolla på förrutom 6:an där Knight Rider spelas, uscha!

Min fredag den 13:e började med ett nyp i armen & extrem huvudvärk, hur började er? :)

Inga kommentarer: