fredag 20 januari 2012

Friday night!

Blev inget simmande efter träningen härom dagen då jag inte mådde allt för väl. Hade redan träningsvärk från dagen innan vilket inte heller hjälpte särskilt mycket! :p Inte nog med det så högg det till som satan i vänstra sidan av magen & helt plötsligt ville jag inte längre vara tjej. Varför ska alltid "tjejveckan" komma när man som minst vill ha den?!! :/

Jag som hade sett fram emot att starta mitt nya tränings-liv ordentligt denna vecka, men icke! Får se till att träna så mycket som möjligt nu & sen ta tag i simmningen som jag så länge tänkt börja med..


Ikväll blir det till att åka ut på landet & laga lite mat samtidigt som mannen min fixar en bil, skulle svetsas och ha sig har jag för mig.. Härligt med att ha huset för oss själva där ute (hans familj är iväg denna helg), så blir att dra med Marcus & Natta för att ha det så mysigt som möjligt man nu kan ha det när garaget är inblandat. Slutar väl med att Natta & jag sitter inne i huset & slappar tills de andra två trollen fixat bilen! :)

Några förslag på något mumsigt man kan laga ikväll? Är sjukt sugen på potatisgratäng!!! :D

Inga kommentarer: