onsdag 11 januari 2012

Bra tajming..?

Precis som rubiken, så var det kanske inte så jättebra tajming med att försöka starta upp bloggen igen precis just nu. Varför undrar ni? Jo det är nämligen som så att vårt Internet där hemma blivit uppsagt & att jag nu bara har mobilen att använda mig av.. Visst går det att slänga upp något inlägg då och då från mobilen, men om sanningen ska fram så är det betydligt lättare att blogga från datorn :) Så vi får helt enkelt se hur det blir med bloggandet den kommande tiden.

Kan väl tillägga att jag nu har tagit tag i tränandet, så nu är det bara all skräpmat det ska slutas med :) Det är ju snart trots allt sommar 2012 & då måste man ju se någorlunda i form ut (eller jag vill det iallafall..) Tränade igårkväll & ska senare idag dra med min andra hälft för att träna, ska försöka få igång honom med - det skadar aldrig att träna lite :D

Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer: