onsdag 13 april 2011

Blä på er!

Känner mig så sjukt trött på precis allting! Både på skolan och på vissa människor som inte kan uppföra sig.

Har 3 fördjupningsarbeten i skolan just nu, samt prov och diverse saker, räcker det inte med det? Nej det är klart det inte gör, då ska helt plötsligt  den person i klassen som jag trodde jag stod närmast göra så att folk börja vända mig ryggen för ingen anledning alls. Hallå vi går sista året på gymnasiet, hur mogna och vuxna tycker ni att ni är? Ni beter er ju värre än vad barn på mellanstadiet gör!

Att en av er vänder mig ryggen förstår jag då den personen inte inser vad jag egentligen gör, men att ni andra gör det förstår jag inte. Ni säger att alla har glidit ifrån varandra när det istället är mig ni "mobbar" ut, hur f*n kan man bete sig så?! Jag bryr mig inte, jag klarar mig utan er men tycker ändå det ni håller på med är dumt. Er ända önskan är att se mig brytas ner ännu mer än vad jag redan gjort, men vet ni vad?! Ni har aldrig varit en så stor del i mitt liv, så inget kommer hända, jag kommer klara mig fint utan er och förbli stark om inte starkare.

Trodde iallafall ni var bättre än såhär, men tyvärr har jag upptäckt vilka falska människor ni är och det tycker jag är synd, för hur ska ni kunna klara er i vuxenvärlden när ni gör som ni gör? Det är ingen som vill ha någon som "leker" sig fram genom livet, man måste lära sig att ta ansvar, respektera andra samt vara ärliga - och det mina vänner (exvänner!!) har ni mycket kvar att lära!

Inga kommentarer: