måndag 4 april 2011

It talks to me..

Klockan är egentligen alldeles för mycket för att vara vaken, särskilt om ens väckarklocka ringer 05.15. Men efter en heldag då den största delen gått till att sova & plugga så är jag inte speciellt trött, utan mest hungrig då jag knappt inte kunnat äta något på hela dagen. Så nu sitter jag här med en avokado, gräddfil & två skivor brieost.. Kanske inte världens bästa nattmat, men vad gör man inte när magen skriker?! Det är ju iallafall någorlunda nyttigt ;)

Ska försöka skära ner på mitt smörgås-ätande då det snart är sommar & figuren behövs slipas på. Vi får väl se hur det går med det, men vi får hålla tummarna!

Imorgon är det skolan som gäller & sen så kommer prinsen min hit och hjälper mig lite med en filmanalys. Tack gode gud som har dig, hjärtat mitt! <3 


Nähe, nu hör jag hur avokadon ropar på mig & vill bli uppäten... Och min mage är inte sen på att svara! Sov gott nu alla, så ses & hörs vi imorgon. Natti.

Inga kommentarer: