fredag 1 april 2011

Wiihoo!

Jag blir så nervös när jag inte får tag på dig! Dumma dig som måste bo på landet där man inte ens är i närheten av att ha täckning på mobilen.. Måste ju få tag på dig och prata om imorgon, ser ut att bli ändrade planer.. <3

Fredag - min lediga dag - har bestått av en jäklans massa plugg & en tripp till Kalmar såklart. Skrev i ett tidigare inlägg att jag förmodligen skulle in till Kalmar för att ansöka om att bli Miss Universum, men först och främst Fröken Kalmar.  Så åkte in dit idag för att ansöka, det blev till att gå en bit på catwalken & sedan ta några bilder, sen så skulle de återkomma med besked senare ikväll.. Och vet ni vad? Jo jag har gått vidare till regionalfinalen och tävlar därför om att bli Fröken Kalmar!!

Så det blir att ta det lugnt ikväll framför tv:n med familjen & sedan lägga sig i tid för att kunna göra mitt bästa imorgon :)


Inga kommentarer: