onsdag 6 april 2011

To late, time to sleep..

Klockan är mycket som vanligt, och jag lär väl få sova cirkus 5 timmar innan klockan ringer & det är dags för skola igen! Denna kväll har varit allt annat än rolig, har spenderat snart 7 timmar på att plugga.. Har snart fått klart projektrapporten samt filmanalysen på The Butterfly Effect, tänkte dock fortsätta på filmanalysen i skolan imorgon, har ju till kl 16,00 på oss att lämna in den :)

Morgondagen lär erbjuda 3 timmar filosofi & 3 timmar rättskunskap, och antagligen 7 timmars plugg här hemma på kvällen. Inte lika skoj som att umgås med pojken min, men det är ett måste. Ju snabbare jag blir klar med all skit, desto snabbare & mer kan jag mysa med honom :D <3

Nähe, eftersom min karl inte är här så får jag ta och dejta kudden inatt.
Sov så gott allihopa, så ses & hörs vi imorgon! Puss.

Inga kommentarer: