måndag 4 april 2011

My god!

Härligt att få reda på att när projektrapporten nästan är helt klar, att man inte längre har någon samarbetspartner kvar... Dålig stil om något tycker jag allt! Både fegt och svagt att säga det när det är mindre än en vecka kvar innan det ska lämnas in. Så imorgon blir det en runda till rektorn för att höra om han har någon lösning på det hela. 

Bara för att jag inte startade med projektet första veckan efter introduktionen betyder det inte att jag inte gjort något, det betyder inte heller att jag inte gör något då jag inte lägger ut något på projektets blogg utan snarare tvärtom. Jag har arbetat som bara den när det kommer till projektet men att jag inte har vetat om hur själva den bloggen fungerar, därför har jag valt att inte försöka mig på den ifall jag nu skulle råka göra något dumt som förstör den. 

Blir bara så trött på allt. Visst vi kan gärna strunta i att prata med varandra, men ändå göra detta arbete klart tillsammans. Det är bara några månader kvar innan vi aldrig mer behöver se varandra igen. Men när det gäller projektarbetet så bedömer de samarbetet & slutresultatet samt utgår från projektplanen och med tanke på att vi skrev en projektplan tillsammans och att vi valde att arbeta tillsammans så ser det väldigt dåligt ut när den ena "säger upp" den andra som partner. 

Och varför ber de oss skriva loggbok? Jo för att de ska få en klarare syn på vem som har gjort vad osv. Så vad gör det om du gjort mer? Det hade bara sett bättre ut för dig än vad det gör nu, för att säga upp samarbetet mindre än en vecka innan är ingen hit alls!

Förstår inte riktigt hur du tänker..?!

Bild från google

Inga kommentarer: