onsdag 13 april 2011

Home today

Stannade hemma idag då jag kände mig allt annat än kry igår. Vet inte vad det är som gör att jag känner mig ständigt hängig.. Får bli lite psykologiplugg samt vila idag.. Ska även försöka maila till skolan och se ifall det är något man kan göra för att försöka få ner den press, stress & oroväckande känslan jag har när det gäller skolan, kanske kan man korta ner dagarna?!

Blev bortbjuden på lunch hemma hos farmor & farfar om ett par timmar som jag inte var sen att tacka nej till och ja jag tycker det är helt okej att gå hem till dem, även fast jag är hemma från skolan. Mat är något vi måste ha plus att vovven min behöver komma ut en runda, därför går jag bort till dem!! De bor inte ens 5minuter härifrån, tar man "skogsvägen" tar det knappt 1minut.


En snygging bild på mig & pappa från i somras.
Fjant framför min syster dator.. (y)

Har funderat lite, och imorgon kommer alla finfina bilder från projektarbetet in här på bloggen i ett inlägg :) då är det bara till att skriva om det är något recept ni vill ha så lägger jag ut det!


Nu ska jag maila skolan & äta frukost. Ni får ha det så bra, så hörs vi senare. Puss&Kram

Inga kommentarer: