tisdag 5 april 2011

School

Blev en sömnlös natt inatt, tror jag lyckades blunda & slappna av i endast 3 timmar inatt vilket har resulterat till att min energi ligger på minussidan plus att jag snoozade om klockan en halvtimma och fick springa till tåget imorse.. Tummen upp för underbara mig!

Lär väl inte bli så värst mycket sömn inatt heller då prinsen min ska vara hos mig och han har tyvärr tendensen att försöka ta varenda millimeter av sängen. Får se till att ligga innerst så att jag är garanterad en sängplats istället för att bli utknuffad :P Fast lite närhet är ju dock aldrig fel, bara man inte behöver slåss om att få plats i sin egna säng & få en bit av täcket.. haha.

Lite mindre än tio minuter innan dagens första lektion börjar, psykologi. Börjar dock bli lite orolig då jag inte sett en enda klasskamrat än så länge, men de kommer väl.. Jo, nu gick det förbi en klasskamrat iallafall!! Wiiihoo..

Gammal bild på mig & min syster.

Inga kommentarer: