torsdag 26 augusti 2010

Fikadag idag :)

Hemma efter tredje skoldagen, eller egentligen andra skoldagen var ju ledig igår ;) Skrev innan att jag skulle ha två lektioner idag vilket visade sig att jag inte alls skulle det. Geografi lektionen var inställd så vi började inte förrän vid lunch och då hade vi bara en halv lektion psykologi. Känner på mig att psykologi kommer vara ett ämne för mig! :)

Blev till att fika på förmiddagen för att få tiden att gå, sen blev det till att gå till Akademikrogen då det bjöds på vårrulle - MUMS! - blev dock retad för att jag äter konstiga maträtter så som; rotmos, blodpudding, kålpudding m.m. det är väl ändå inte så konstig mat, eller?!

Efter psykologin blev det till att rusa ner till McDonalds med Viktoria för att stoppa något i magen (har blivit hysterisk hungrig på sista tiden:P), sen blev det till att möta upp Karime på stan för att ta tåget hem. Väl hemma i Emmaboda blev det dags för ännu en fikastund på Fenix där det blev väldigt intressanta samtal om vad som hade hänt idag. Inte visste jag att man inte fick kolla i andras mobiltelefoner?! :O hahahah.. Efter fikastunden blev det att följa med Karime med hem för att förbereda lite inför imorgon, för då är det nämligen Jenny Nyströmskolan som gäller för mig på förmiddagen & CIS som gäller för Karime på eftermiddagen ;) kan nog bli skoj..

Nu sitter jag hemma och har det tråkigt, blev till att platta håret för en stund sen..
Vilket var bäst?

FÖRE                                                                   eller                                                             EFTER?









 
Ska snart ta något att äta för att sedan kryp ner i sängen & kolla film - myyys!
Skulle vara bra ifall du svarade när man ringde!! .

Inga kommentarer: