måndag 30 augusti 2010

Lilla jag - modell?

Orken till att städa rummet kom aldrig riktigt, så har inte ens börjat, eller jooh det har jag. Slängde alla smutskläder i tvätten, men det är väl i stort sett allt jag har gjort med rummet sen jag kom hem :P

Fick ett samtal av Bergfeldts Frisörer idag på lunchen and guess what?! Jag, lilla Emma Johansson från Emmaboda, ska vara med på Kalmar Fashion Show. Kan det bli mycket bättre än så? :) Det som skrämmer mig lite är bara att det är blandat med både riktiga modeller och vi "vanliga" människor, men det ska nog gå bra. Har ju trots allt varit med flera gånger innan, både på Fashion Show, bröllopsmässor & andra mindre modevisningar.. Börjar få in vanan nu. Kanske är det här man ska satsa på? Catwalk-modell? Det är roligt, jag brinner för det, blir som en helt annan person där uppe på podiet. Får väl se ifall man kan leta upp några castings..

Har varit duktig och sökt lite jobb (y) pengar växer liksom inte på träd & pengar har jag upptäckt att man måste ha för att klara sig..

Inga kommentarer: