lördag 28 augusti 2010

Mätt & go..

Hemkommen från kalaset nu. Som jag hoppades bjöds det på mummsigt fika :) där av att jag åt två stora tårtbitar (a), men som man säger; äta bör man annars dör man.. Tror Jonna blev hyfsat glad över det hon fick iallafall, Amanda och jag köpte ett armband & ett block format som en stjärna med glitter på. Det är så svårt att veta vad man ska köpa, speciellt till en tioåring..


Som vanligt blev det som det alltid blir när släkten träffas, mamma & Kent kom upp i samtalen. Jag har bara en sak att säga om det, är man så dum att man frivilligt sätter sig i en sådan situation får man skylla sig själv. Hon har själv valt att säga upp kontaken med alla, då ska hon inte tro att hon kommer kunna komma tillbaka sen när hon har fått upp ögonen ordentligt och ser hur det verkligen ligger till. Alla säger att hon kommer få en lång väg tillbaka, jag däremot säger att hon inte har någon väg tillbaka. Ibland får man faktiskt ta konsekvenserna efter det man har gjort, och att säga upp all kontakt med släkt & barn ger faktiskt en del konsekvenser.. Till dig Kent  säger jag bara en sak, gör vad du vill mot mamma bara du låter bli Liam. Mamma har valt situationen det har däremot inte Liam gjort, han förtjänar inte att sitta i kläm så som han gör.

Jag älskar min lillebror och skulle göra allt för att han ska få det bättre än vad han har det nu!

Gammal & ovårdad bild på mig & lillebroren..

Inga kommentarer: